A peace of cake, L.Th.

Gott väder på er alla!

fast just nu sitter jag inne och pluggar asset av mig (men inte bokstavligt), och det är lika smörande för själen som det låter. Så fort jag hinner ska jag ta med mig musik och en filt (bruno) och slänga mig på gräsmattan, blunda... njuta... aaaa..... zzzz....

jag håller på och skriver om konstnären Goya, denna bilden han har målat, tyckte jag var så vacker så här har ni:



från en pudding till en annan:


KAN MAN BLI MYCKET SÖTARE ÄN SÅHÄR??!! Leila, du är söt!

heheheh hennes kokböcker.... one more slice.... hahahahha
Kan hittas i en butik nära dig.


 hetare än Leila Lindholm är hon inte, men nära, Crystal Renn :

 
AAAAAA!!!!! MEN GUD HON ÄR JU VERKLIGEN SSSEXIG!!!

Anna? De två översta bilderna är vad du har att vänta dig när du kommer hem när vi flyttat ihop.

Men nu väntar *NGH98V6YRH98M6URGHEP86* på word, så jag antar väl att jag inom den närmsta framtiden kommer återgå till att stirra på skärmen och hoppas att texten gör klart sig själv.

Det kommer bli en HET sommar och jag längtar!!!

PUSSAR PÅ ERA PUDDINGAR

(HALLÅ??, PUDDING ÄR JU ETT PERFEKT ORD FÖR FITTA! Jag tror jag ska börja kalla den för puddingen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0