SWEET HOME HALLELUJA LINDA and the fight of the kineses.

JAG E HÄR!!! JAG E LYCKLIG!!! JAG E TILLBAKS!!!! DATORN E HÄR!!!!!
MEN BÄSTA AV ALLT:::
MSN FUNGERAR!!!!!! HOUYA!

ååhh ida laddar ner film med smoken Megan Fox!!! fubb!! den tjejen (megan) får mina trosor att falla ner till marken dyblöta direkt. MSN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IDA, förneka inte. du porrsurfar oxå som alla oss andra. MSN!!!!!!!!!
JAG E SÅ SPRALLKORALL ÖVERALLT JUST NU ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA TA VÄGEN!!!!! msn!!!!

JASON DERULO... OEEE EE! EVERYBODY LOCKING FOR LOVE OEEEE! AINT THAT THE REASON U AT THIS CLUB?MSN IN MY HEAD, I SEE U ALL OVER ME, IN MY HEAD!!! U FILL MY FANTASY IN MY HEAD!!!
 
efter skolan idag sa Sara att cosmo och liknande var hennes favoritlitteratur. ÄLSKAR DENNA TJEJEN!!!!! Men inte mer än vad jag älskar er. för det vet ni va?? jag gillar er verkligen jätte mkt allohopa. och vilken boost det var att gå med kanelbruna(eggwhite) bara ben idag!!! jag o mina korta shorts och fasta (tsunami?) ben!!! underbart!!! o mina solglasses, vill ju inte blända mig själv.

MÅNDAG BEVISDAGS:
på måndag ska jag visa vad jag får stå ut med vareviga enda dag. igår spelade jag in på min mobil när mina grannar under mig sjöng kareoke.
de gör de varenda dag sen typ tre månader sedan. för att upplysa er om hellvettets innebörd:
* de är kineser.
* de sjunger typ den kinesiska nationalsången med tonartshöjningar från hellvettet.
* på högsta volym.


i måndags fick mamma ett stort damp-raptus-anfall (JAG blev rädd, o jag e ändå uppväxt med linnea...) när kineserna höll på som mest så klumpsprang hon fram till städskåpet, definition arg, tog fram en stor pinne med skaft (dåtidens skurmopp?) och började banka med den mot golvet allt hon kunde i 5 låååånga minuter.


vet ni vad som hände nu?? Asså i denna sekund. kineserna sjunger. ne det dem håller på med e olagligt. mamma bankar. kineserna sjuner högre. mamma ilsknar. mamma bankar. KINESERNA BANKAR TILLBAKS!!! WHAT!!!!!?????
det e nog bäst jag går o lugnar ner mamma nu o bjuder henne på lite (mkt) kaffe o jordnötsringar.
aaaaaa måste skynda!!!

pusssar på er mina godisar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0