So so Clean! anna

Ååh vilken fin helg!
Inte en droppe i fredags och en fräsh Anna på lördagen efter en god nattssömn. Åkte direkt in till Göteborg efter att ha spenderat en planerad natt hos Linda för att hjälpa mamma leta balklänning. Supersnygg hittade hon! Och jag, jag hittade min drömklänning till mig egna bal. Den var vacker. Väldigt vacker.
Sedan åkte superfräsha och utvilade jag till IKEA och mötte upp Linda (än en gång..), efter en liiiite för lång pendel-tur (igen). Vi åt tills vi dog. Sedan halvsov vi i ett av deras kök, tills en ung snygging plötsligt står lutad över oss. Ojoj.




Innan vår lilla powernap (la våra rester i kastrullen)

Nu är jag ÄNTLIGEN nyduschad. Söndagar är min hygien dag. (=
Kommer nog inte kunna somna ikväll.. ne nu ska jag vara positiv! Har ju gått som på räls hela helgen.
Nämen nu gick Carola -tusen julejus på- tur att ingen vet att jag lyssnar på sånt.. pinsamt ju.

tycker de e lite knapert om updats on the blog?

Nu ska jag fortsätta msna
pusspusspusspusspussspussspusspusspussspussspusspuspuspuspsupsususpsupsupsuspsupsupsup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0