she's back - vic


Tjosan alla bruds! (boys med såklart)

Har tagit det lite lugnt med bloggen nu det sista, orken som tryter och så. Men nu ska jag börja ordentligt igen! Våren kommer ju och med den så kommer the looove. Hehe eller inte. Kan ju alltid hoppas på en flört :) Men ändå, dags för nya tag, en nystart! Inget mer depp bara glädje!

Idag är jag väldigt trött... sov två timmar natten till igår, kan förklara mer sen, och spelade en match på det. Natten till idag blev lite bättre, nästan sju timmar. Borde egentligen plugga men orkar inte. Har kollat på ett House-avsnitt och varit ute och sprungit. Drygt 5 km på sådär 20 minuter. Jag är stolt! Trodde inte jag skulle orka något men jag hade ärligt kunnat springa lite till om jag inte haft lite ont i mitt knä som blev sönderskjutet igår. Är helt svullet... Men ändå. Efter att jag sprungit körde jag 30 minuter styrka. Knäböj, utfallssteg, armhävning, sit-ups och min älskade plankan. Magen är fan riktigt vältränad nu! Beach 2010, here I come.

Aja angående min sömnbrist. I lördags var det ju en lite fest hos mig. Superskoj, orkar inte gå in på detaljer... tyvärr. De sista som gick försvann vid tre tiden, eller då egentligen fyra som Jesper så snällt påminde mig om att klockan var. Anna och Linda sov reda på loftet och renlighetsmani som jag alltid har efter kalas var jag tvungen att städa lite. En timma sen kom jag i säng och vid sju vaknar av att det låter som om någon spyr på övervåningen. Som tur är var det bara Linda som var rejält förkyld. Men då var det vakna och jag fick snällt gå upp. Det fem timmar långa städprojektet inleddes då. En timma dammsugar, två timmar ligga på knä och skura golvet, två timmar till resten. Sen gick det ner ett paket hallonsorbet också. Supergott! 

Nu orkar jag inte skriva mer, måste plugga kemi också.

Peace out ♥  Vic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0