PIIIIINSAMT!!! KJ

Jag ska berätta det pinsammaste på länge nu... håll i er;

Jag och min BF var på kungsmässan och satt på en bänk och mös almänt. Så pussas vi och så hör jag en säga "ååååh, pusspuss" i en lite muck-tycken-skoj ton och så kollar jag upp och vem är det inte som går förbi med hela sitt kompisgäng om inte en jag strulade med på HB-festen!!! FY VAD PINSAMT!!! Och det jobbiga är att jag vet inte om han känner igen mig, förmodligen inte, men jag känner ju igen honom... :s sa det till min kille men han tog det bra ;)

Och för andra som vill veta så har vi firat 6 månader i tisdags och åt på restaurang - Meditarrenae (?)- det var asmysigt ;) Jag fick present (och gav en oxå, jag är inte girig ;P) men lämnade tillbaka den och fick gå till baka och fixa med kvittot idag med pojken min - han tog inte illa upp att jag lämnade tillbaka saken, som tur var :P

Och jag ser att alla har skrivit om kemiprovet :P det var okej att göra, men en fitta att öva till!
Och fin bild på mig Lisa:P

Nu måste jag gå och prata med systra mi, för hon vill ha syskonkontakt :)

PUSSPUSS<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA klockrent!!

2010-03-18 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0