nooo! - vick


good evening to you my friends!


idag är man sjuk. sjuk, sjuk, sjuk. förmiddagen gick åt till att kolla på tv, eller aa kolla och kolla. till eftermiddagen, efter en längre tupplur, hamnade jag framför datorn. där pluggade jag psykologi och pratade med folk. sen åkte jag ner för att kolla på en match och säga hej då till kajsa som lämnar sverige och oss för frankrike. I really gonna miss her ♥ sen pluggade man färdigt och nu sitter man då här. ska väl gå och duscha och sova nu om jag är smart, men det är jag ju inte. sitter nog kvar här med mina näsdukar ett tag till och lyssnar på musik.
vill bara be om ursäkt till alla för att jag kommer snora, nysa och hosta imorgon. men jag ska försöka ta mig samman och komma till viktor. enda skälet till att jag inte skulle göra det är för att det är match på lördag och jag måste vara frisk.

höra en rolig sak? visst vill du det! jag med.

kan ju bara för skoj skull lägga upp vilka engelska ord det finns som betyder tönt eller töntigt så ni kan förolämpa någon lite schysst.

tönt - jay, nerd, sucker, dork, prat, doofus, twerp, cornball, puts, wimp
töntigt - nerdy, campy, geeky, wimpish, nurdy, corny

så varsågoda att använda nåt av orden och släng iväg när nån är lite smålustig och få tyst på dem!

men nu lägger jag ner det här
sleep tight ♥ vick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0