Me llamo Anna! hehehihihahahohohöö

Buenos dias!

Efter en fin shoppingtur är jag tillbaka i skolan för att hämta kvarlämnade böcker. Satte mig ned i ett grupprum för att göra lite kemi... njaaa. Men jag sitter iallafall med spanska övningar. Ser att det är MÅNGA uppgifter lilla jag "glömt av", hoppsan!
Eftersom jag är van vid att äta oavbrutet nu efter lovet räcker det inte med skollunchen. Så imorgon kanske det bli en trevlig buffe till filmen? Låter ju riktigt gott! Ska nog ta med mig lite av allt vi har hemma. MMMMMMMmmmm!!

Känns otroligt konstigt att ha kläder på sig. Och rena strumpor. Nää nu tror ni inte jag byter strumpor men det gör jag! Menade bara att det inte hände särskillt ofta under ledigheten h e h e .

Kanske ska återgå till el espanol. Måste få lite mer gjort innan jag trallar ner till bussen och min favorit chafför! Hoppas det e han idag:)

pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0