kissinödig - vick


tjolahopp kissesnopp!

idag är jag omogen. när är jag inte det egentligen? jag är på rethumör, höll på att reta J genom att använda hans ex när jag fick en lite elak idé, men lyckades hålla mig. hade inte blivit bra annars... 

vill för det första tacka Lisa för tipset om Melissa Horn, hon är underbar. har lyssnat på henne hela eftermiddagen, framför allt hennes duett med Lars Winnerbäck, en annan favorit. Thank you Lisa ♥ din förtjänst, din artist

sen kan jag ju bara förklara titeln på inlägget... jag är kissinödig, har varit det ett tag nu men orkar inte flytta på mig. tänkte ändå gå och duscha snart så kan lika gärna hålla mig lite till. 

nu är det 100 % bestämt, vit fest på fredag! tillsammans med Anna ska jag försöka hålla mig undan spriten. detta av två anledningar. 1) har blivit lite mycket de senaste gångerna och 2) match på lördag, dock på eftermiddagen men ändå.


och alla G6 som ska ha 18-årsfest i sommar. jag har världens töntigaste tips på tema, men hade tyckt det varit skoj. man måste ha nåt som täcker en bit av ansiktet. om man bara vill ha runt ögonen så okej, vill du täcka hela ansiktet så gör det. fast som gäst måste man självklart vara mer utklädd än så! på med nåt som passar till bindeln bara så blir jag nöjd. hehe, känner att min idé är väldigt, väldigt töntig... kanske ska skippa den ändå 

i och med att jag inte har något sammanhang i mitt inlägg idag kan jag ju fortsätta med att säga att jag somnade på bussen hem. satt med solen i ögonen, kände värmen och tänkte att det kan ju inte skada att blunda lite. vill ju inte bli blind! men eeh, det skulle man inte gjort för vips så satt man där, sovandes med solen i ansiktet. tur att man hade Chris W bredvid sig som kunde väcka en när man skulle av.

nu börjar det bli svårt att hålla sig... får nog ta den där duschen och toalettbesöket!

peace out ♥ vick





om och om igen tills jag somnar ♥



framifrån också... (hehe)



mottot för helgen. men för resten av livet säger jag bara - HELL NO!!



det som verkligen väntar nu är detta, en toalett och en dusch
(framför allt toaletten, har hållit mig i över en timma nu!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0