inte igen - vick


måndagar är härliga, framför allt denna då det enda var matten (som jag inte gjort än, of course), slutar 11.15 och är hemma sådär 13.10. hela dan på sig tills träningen börjar fri till att göra vad jag vill (vem försöker jag lura).

idag skulle jag i alla fall se färdigt en film och det gick bra, men sen satte jag och mamma, som är sjuk, på en till film. jag sitter där i soffan, filten upp till öronen, en kopp te framför mig och mjuka kuddar bakom mig. filmen går framåt, härligt... känner att det börjar bli lite jobbigt att sitta upp så lägger ner huvudet på armstödet, mm skööönt... vad mysigt det blev... och lite pömsig blev man. mmm... *gäsp*............... FAAAN! INTE IGEN?! skit också, plötsligt var klockan 20 minuter längre fram och jag fattade inte längre nåt av filmen. helvete också! aja får byta sittställning. det här var ju skönt, såhär kan jag ju bara inte somna. *tung andning*.............. neeeeeeeeeej, du skojar med mig?! i did it again... 20 minuter till borta, filmen saknar rim och reson. aja jag sover en stund till.

detta har blivit min vardag. har aldrig kunnat sova på dagarna innan, inte ens när jag varit sjuk, men sen två veckor tillbaka har jag helt plötsligt väldigt lätt att somna framför en film eller tvn.  sätter igång filmen, sitter upp i 5 minuter, lägger mig ner, går 5-10 minuter till, jag sover... vill gärna skylla på att vintern aldrig tar slut och det är därför jag är så trött men det är nog en rejäl lögn. 

nu ska jag beklaga mig över mina knän för mig själv, inget ni behöver höra.


lots of love och lycka ♥  vick





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0