helvetesjävlagrisfittkuk! vick



Här är en varning. Följande text kommer nog vara det mest sorgsna, självömkande inlägg i hela GenerationSexs historia. Vill delvis förklara för mina kompisar där ute, sen måste jag skriva av mig lite... men glöm inte läsa det kursiva!!! Det är inte så sorgligt ;)

Jag har ledbesvär, vet ni nog redan. Finns ingen diagnos och har gått hos den där jävla fittdoktorn i 3 år. Det går i vågor hur ont jag har och just nu har jag rent ut sagt för JÄVLA ont. That's the reason to why i skipped the last two lessons today. Varje gång det blir lite värre ringer mor min doktorn för att berätta om det och oftast får jag en ny tid... om tre, fyra veckor! Då har ju allt gått över och jag kan inte visa på svullna fingrar och knakande leder. Men då ringde min mor som vanligt till doktorn idag, men ärligt talat orkar jag inte mer. Orkar inte åka dit och missa lektioner bara för att jag ska ta av mig byxorna, han känner på mina leder, tar blodprov, han börjar kolla min astma istället och sen gå därifrån utan att ha blivit nåt klokare på det. Enda han säger är att jag ska minska min dos medicin. FUCK HIM!!! FUCK DOCTORS!! Jag orkar inte mer. Kan inte hålla en penna, kan inte gå ordentligt, kan inte klä på mig och inte träna. STOR FETT KUKHELVETE!!

Det var länge sedan jag var så ledsen som jag var imorse. Hade jag inte tvingat mig själv till att inte gråta hade jag storlipat hela morgonen. 

Men idag har jag faktiskt även en rolig kommentar, belive it or not! Dagens lunchsamtal kom in på att man ska dö while you're having sex. Seriöst, vad sjukt... kan inte komma på ett bra ord, om det hände. "En döing i fittan!" Mmm, don't think so! Sen kanske likstelhet inträffar innan han kommer bort och WTF, snoppen står i givakt resten av tiden tills du förmultnar. Om den inte går av i försöket att få ur den ur muttan. Och då menar jag inte gå av som i "men att gå runt med en död snopp i fittan" som en god vän sa utan mer att den inte står rätt upp längre ;)



But, nu ska jag iaf kolla på psykologiböckerna.

Pusshej kära ni ♥ Vick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0