en deprimerad dick - vick


Nu var det alltså slut för detta året. BUHU! Inga mer matcher, eller kanske några division 3, men ändå... what will happen to me now? 

Idag åkte man alltså till Halmstad för att kämpa om andraplatsen i serien, men nej då... 4-4 räcker bara till en tredjeplats. Positiva är att jag var mitt gamla jag. Nervös så jag inte kunde äta lunch innan matchen och sen kändes det bra att spela. Jag var taggad, med på tårna och allt stämde. Funkade till och med så bra att jag gjorde mål! Det är nog som Jesper sa om efternamnet Johnsson. Du är en stjärna om du heter det! Hehe.. nja kanske inte riktigt men gjorde en grymt bra match i all fall. Nu är jag helt slut och funderar på om jag verkligen ska börja med kemin eller psykologin. Vet att jag inte vill, så jag släpper det nog bara för tillfället. En annan gång (hehe vet hur det blir med det). 

Nu ska jag nog fortsätta med att bara vara.

Pusshej ♥ Vick the Dick





Min älskade plan! Miss ya already :'(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0