Det värsta med en sen partykväll är att kolla igenom mobilen morgonen efter. Anna

Hej bloggen.

Den där lilla sjukdomen drabbade visst mig ändå, hur mkt c-vit jag än drack. Ända sen förra lördagen har en 7-helvetes huvudvärk legat på. HEhe nu fick ni en fin klagosång! Så idag har jag mest ätit ur bregott-paketet.
Har tillochmed tvättat håret TVÅ DAGAR i rad, så illa e de!

Nä men helgen då. Det roligaste var nog söndagsmorgonen när jag vaknar vid 6.00 av att jag skrattar och sedan får syn på Linda. Och sen Vickan. Och sen mig själv i spegeln. AHhahahahahahahAHAH! Jag har aldrig tidigare skådat något värre.  <resten e skrämmande blankt. Fast de spelar inte så jättestor roll så länge jag minns middagen för den var helt underbar, med alla tjejerna! Men man lever och man lär. Så nu e de slut med de. Museum i helgen!! Och ENDAST museum.



Imorgon ska jag trotsa min mammi och släpa mig iväg till skolan. Har haft tråkigare än någonsin hemma idag. Fast först nu ska jag äta mer grädde med våffla till.


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Haha, jag älskar hur du skriver..



men svar på den där "true love waits"s frågan då..eller säger man så?! Haha..



eeh, asså jag köpte den på livets ord, i skolan jag går i, men jag vet faktiskt inte vart den annars finns att köpa..?! Haha, men sök typ på internet eller nåt,...haha, jag måste nog säga att mina råd kanke inte är dem bästa..haha ;D



Saknar diig <3 Pusssss

2010-03-31 @ 17:05:03
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: anna

Hahaha de va lite luddiga råd där du! Nä men jag får väl ta och ge mig ut på jakt i göteborg efter en liknande. Så fin var den! =) Saknar dig massa love!

2010-03-31 @ 17:58:24
URL: http://generationsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0