Desperate Housewives 21.00 ANNA

Hallå hallå!

Riktigt konstig dag tycker jag, skönt med lite sol. Hade velat ta mig en löpartur men det är för kallt än.

Läste ngt jag tyckte var skit kul men formodligen inte ni. Lärde mig verkligen värdefulla tips. det var om hur man skrev det perfekta "hatbrevet". En grej var att man skulle änvända skljetecken (?,! osv) hejvilt. Ju fler desto bättre. Gärna inte bara tre !!! utan fem !!!!!. Men allra bäst var att ta två stycken, för vilken vettig människa skriver två utropstecken? Det skulle tydligen vara väldigt provocerande.



Ville visa min nya bok jag lånade igår. Nu har jag att läsa denna vecka iallafall, på engelska, de ni!

Idag är min tvättahåretdag, ska nog ta mig ett låååångt hett bad. Ja
Lovelovelove

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅÅåååh, lääängtar tills ikväll :D



Världens bästa serie! :D:D:D

2010-03-02 @ 17:35:57
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: Anna

ja ÄNTLIGEN!!

2010-03-02 @ 20:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0