Brunetts have more fun? anna

Hej!

Först bara, kul att ni gillade designen! Kännde bara att jag behövde ändra lite. Säg till om ni vill ha ngn färg:)
Nu har jag dansat lite (ni vill inte jag säger INTE veta till vad). Sen har jag funderat på hur jag ska laga mat, den teoretiska delen. Typ repiterat vad som är ugn, stekplattor, hur jag ska undvika brännskador osv. "Det är ju bra om man testkör bilen innan uppkörningen" sa en vis man.

UUUUNNNDERBAAARRTT väder!!

Sedan så har min kära mor börja med ett nytt projekt. "Jag ska se till att mina barn blir blonda". Nä men nästan. Frågar varje eviga timme om jag inte vill att hon ska göra slingor på mig. Borde jag känna mig förolämpad?Hm... Men skulle nog kunna tänka mig liite ljusare, men inte blont. Passar nog inte i de.


sån färg vill jag ha:)

vill inte plugga kemi. ska nog läsa lite cosmo. sen äta kanske. just ja ska ju träna oxå. då kan jag äta ännu mer. ja. goottt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0