Bonjour ~ kqjsq

hejhej

jo ni ser ratt, jag skrev kqjsq for har har dem tangenterna pa helt fel plats och det ar jattejobbigt. Kan inte gora utropstecken heller :(

idag har varit valdigt kul, victoria ar jattesnall, och hennes foraldrar asskona. Imorn ska vi vara med massa av andra franska elever som har svenska inneboende och pa fredag ska en kille som heter oscar ha fest! det kommer bli askul!!!!!!!!

det som ar askul som jag helt glomt bort ar att mitt bagage ar borttappat!!! mitt av alla manniskor!!! haha, jag skrattar av ironi, men jag tar det med ro ;)

vi har pratat om allt mojligt och jag ska snart sova.

Ha det sa kul pa festen allihopa sa hors vi och ni far halla uppkik efter mer uppdateringar :)

BISOUS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0