-.- Lisa

Me don't like my parents ibland... Idag sa dem att de ville att jag skulle umgås med dem och att det skulle vara lite lugnt här hemma... Vafan vi är ju ute i knullis? Men det hemskaste är deras regel om att vi senast får vara ute i knullis till kl 22:00 :O:O:O Serr kl 22??? Aja inte dirr så att jag har ngt att säga om saken :@
Inte "regel"på helgerna iaf, då får vi parta därute huuuur länge vi vill =D

IDAG HAR JAG OCH IDA TAGGAT OSS =D (Tagit hål i örat)


LOVE IT! ♥ ser ut som mitt vanliga hål med detta sitter ovanför =D
Köpte ett pannband oxå =D Till hemse tänkte jag =D

BTW!
Killar ska fan inte snagga sig serr! Passar på vissa men kolla dansken jag träffade i Kreta. Han är typ 10000000 gånger snyggare i långt hår!!!


love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0