Enkelt vitt



Hej mina små fina!
Idag tycker jag att jag vart igång hela dagen men det har jag inte. Handlat lite mat bara. Imorn ska jag dock inköpa lite grejer till Spanien och växla pengar, måste googla på lite bra klubbar innan onsdag också! Springer bara runt i shorts med vit t-shirt idag. Hinner inte med nåt annat. Det är verkligen trevligt att vara ren utan kladd i ansiktet. Även om det kan vara fint med lite concealer (stavas det så?) eller mascara är det egentligen inte min grej riktigt. Gillar att känna mig ren och se riktigt ung ut!

Nu svär mamma.

Ojdå.

Nu har jag lärt mig två nya ord!! :D



heheh bilderna är från imorse innan turen till maxi men ska nog dra borsten genom håret innan jag sticker iväg till bussen?

Måste lära mig ta ögondroppar. Satt en kvart med mamma som försökte på mig, är så himla allergisk och kliar sönder dem! Men jag kan inte. Blundar direkt =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0