mitt hej-jag-kommer-och-går-problem. Linda

jag ska vara ärlig. jag saknar något, eller sakna är en rejäl överdrift, men jag har inte haft mens på flera månader. 
det känns verkligen underbart, jag känner mig verkligen lyckligt lottad men nåt är ju fel.
 jag har några teorier till dens(dess?den?det? äsch) frånvaro:

1) jag har på något sett blivit gravid, med andra ord då våldtagen utan att märka något.
   - trolighetsfaktor: ? (hehehehe ni vet kvällen hos vickan? jag lovar att det var då det hände.)

2) jag har aneroxia. (detta är nog anledningen)

3) stress.
   - trolighetsfaktor: 1000 punkt.

4) vegan diet. SÅ FAN HELLER!!!

jaha jag antar att det bara är att vänta. jag har ingen j***vla aning när den kommer dyka upp som en pinne i örat. och jag kan ju inte gå runt med tamponger uppkörda heller för säkerhetens skull. det kommer säkert hända i bamba eller på stranden. eller på våra oranga snurrstolar i skolan: jag kommer skapa den andra mensstolen.




idag pratade jag o anna om sexfantasier, det var askul.
när man talar om trollen, nu ska jag ägna mig åt lite roligare sakeR. fast jag tror mamma fortfarande e vaken. FAN. jaja hon får skylla sig själv.

PUSSAR OCH MÅNGA TAJTA KRAMAR IMON!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0