Jag vill skriva mitt namn brevid ditt. Får jag det?


Jag tittade nyss på min resväska och tänkte, de e något som fattas...

...
..
..

SOLGLASÖGON!! hahahahhha oj om jag glömt min favoriter va!


Vet ni. Även om det är tungt samtidigt som väldigt fint, så är det bra. För iförrgår natt hände nånting. När jag låg och skulle somna märkte jag att jag låg på rygg mitt i sängen. Med kuddar bara uppe vid huvudet. Alltid har jag tidigare legat tryckt inmot väggen med kuddar längs andra sidan av mig, som skydd. Nu hade jag rullgardinerna uppe och inget täcke omvirat runt fötterna. Och det känndes riktigt riktigt skönt.
Jag menar inte att jag inte vill hålla hans hand. Men varför? Därför att han får mig att känna lite lite som mina vänner får mig att känna. Och det är mer än jag trodde fanns. Det är nog för mig.


Nu antar jag att ni kaaaaaaaaanske kommer kunna skymta ett inlägg av Linda under de närmaste veckorna. Men håll inte andan.
Jag vill inte skriva så mycket mer, då börjar jag nog lipa. För jag kommer sakna mina vänner.
Men mest av allt vill jag skriva GRATTIS TILL LISA!! Hon vet nog hur bra vår sommar kommer bli =)
Och sen förlåt till Ida för de med fötterna... hHEHEHehehHEh
Jo just det, jag tycker om er!
Näää
Jag älskar nog er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0