heheh...heeh..hee...ee....e

Jag sitter på bussen och känner hur hela min kropp sakta men säkert börjar falla in i sömn. DJUP sömn. Fan tänker jag, inte kan jag somna på bussen? JAg har svårt ivanliga fall att komma ihåg att gå av. Men det finns inte mycket att göra så tillslut ger jag efter och somnar in.

zzzzz
...
...
...
...
...
Shit. Tror ni inte jag väcks av mig själv för att jag PRATAR SÅ JÄKLA HÖGT I SÖMNEN? Jag minns genast min dröm som var ganska intensiv. Så jag tjattrade nog på ganska så ordentligt. Ville bara dö. Satt längstfram bär bak där alla går av också. Fällde ner solglasögonen (molnigt såklart ute ju) och försökte teleportera mig iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0