hälsningar från den 79 gradiga bastun aka mitt rum


Snart är jag vuxen.

V-U-X-E-N

villintevillintevillintevillintevillintevillintevillintevillinte

fast jooo... det blir nog bra

B-R-A

..fast mamma säger att jag måste lära mig tvätta nu

F-A-N

annars mår jag fint som snus. Men det är jäääkligt varmt här inne i mitt rum, kan ju inte ha fönstren öppna nu under myggsäsongen

jag tror det kommer bli ett toppenår! Ska vi klra en snabb förhandstitt?

aahh nej har ingen lust att leta bilder. Vi tar det nästa gång!

men jag kan visa några bilder från min "åh-jag-vill-ha-detta-i-min-gerderob-mapp-eftersom-jag-fan-knappt-har-en-enda-vettig-trasa-att-dra-över-huvudet-längre







den sista är mest bara fin att titta på.. ni fattar grejen! (fast geten.. what the..?)

nu ska jag skriva av mig lite. puuuusss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Anna min! Hoppas att du får en perfekt 18-års dag med massor av finfina presenter =)



Love you baby <3



Puss

2010-07-22 @ 13:55:21
URL: http://emzablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0