WHY GOD WHY!??!?!?! anna

OKEJ, en liten sak bara, skrattar jag verkligen som i KRETA-videosen? Eller föresten jag vill nog inte veta. Varför varför varför!?!?! Fast gör jag det hoppas jag att mina barn oxå kommer göra de, för då kommer jag ha ngt att skratta åt. HAhahahhaha.

Sen har jag tänkt på varför jag aldrig tar mig i kragen o träffar killar. Jag är inte utan alternativ men kommer alltid på ursäkter för att inte träffas. VARFÖR?! Först trodde jag det var för att jag inte orkade. Inte orkar fixa mig o sätta mitt lilla arsle på bussen. Menjag tror mer det e för att jag ite orkar bli ledsen mer. Men grejen är ju så att jag kanske blir glad. Hur glad som helst! Och efter alla dissar ångrar jag mig alltid. Då blir jag ju endå lessen. Så nu ska jag försöka att inte vara så jäkla rädd mer. Ett tips till alla! Bara kör järnet. För många grabbar e faktist fina. Men verkligen inte alla hehe.


Favorit i Repris- sommar 09



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, Anna, det är ditt signaturskratt - UNDERBART!<3

2010-01-17 @ 19:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0