What is wrong with me? ~ Kajsa

tjo flöjt!

Ända sedan jag valde att inte gå på fotbollen mer nu under vintern/tidig vår, så känns det som att jag har fått hur mycket tid som helst över... ASKÖNT!!! men wierd.. För nu har jag fått massa tid jag inte vet vad jag ska göra med..
Jag har alltid haft fullt upp och nu när man sen har lite tid över känner jag mig helt lost!
Men jag har hittat en aktivitet!!!! :D --> TV!!! haha och att fantisera.. Men kanske ska tänka på läxor? haha, hell NO!!
Vet ni vilka sjuka drömmar jag haft enda sedan den dagen?
Jag har drömt att min syster hade sex med min pojkvänn för att hon utpressade mig för att hon inte skulle döda honom genom att förlama honom och lägga honom naken ute i snön med hockeymask över ansiktet. Hon "fick" typ ligga med honom för jag ville ju inte att han skulle dö men så försökte honom döda honom ändå... motherfucker! >=@
Aja, hon fick vad hon förtjänade när jag vaknade :P haha, skojja bara!
Iaf, och sen drömde jag att jag åkte till en annan planet i en hiss - kanske inte lika konstig dröm men så jävla verklig!!! ;P


Har sökt sommarjobb på massa ställen nu och hoppas jag får jobba på Ica Maxi, känns verkligen rätt :D men ska fråga på Ica där jag bor och Bageriet :) NU SKA JAG FAN FÅ ETT JOBB!!!

Kollade på pojkvännens lillebror när han spelade match idag och pojkvännen dömde matchen. Var ganska kul men har verk i ett område just nu så satt mest och mådde illa. Men det är en efterlängtad verk för jag har väntat ett tag och nästan blivit orolig att jag hade en liten alien, växande i min mage :S MEN SOM TUR VAR - NEJ!!! pjuuh!


Det sista jag vill nämna i mitt superlånga inlägg är en grej som gör mig obekväm...
När någon gillar ens kille.
Det var en tjej som gjorde det och alltså jag är ganska lugn av mig, blir inte avundsjuk och så.. men jag blev så jävla orolig.. you know, att han skulle lämna mig. Det kändes som att det egentligen var en film eller en historia om dem två om deras kärlek och blabla... Jag var flickvännen som var ivägen och som alla trodde att han älskade. Men sen grodde en kärlek upp mellan dem och jag är bara den jobbiga flickvännen som alla tycker ska gå och hänga sig för det är ju historien om deras kärlek som är huvudtemat. Jag är ju bara där som en spelpjäs... då kände jag mig väldigt oälskbar och obetydelsefull. Men det var ju bara så jag tänkte i mina tankar så han tycker ju inte så.. Han älskar ju mig, så jag kan vara lugn... Om han nu talat sannning, men det hoppas jag ..ANNARS!!! >=@ nej, då jävlar, då ska han få se på moppo



Aja, nog med hot och osäkerhet, nu ska jag se på min nya favvoserie- The Office USA :D thanx to Maria<3

Puss och Smek
KJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0