Vicks sanningar


Vill första bara säga något till Kajsa. 
Skärpning unga dam! Gå inte och tänk så som du gör. Gör du det blir det verklighet! Njut av det du har så att alla vi singel ladies kan vara avundsjuka på dig ♥ Nej, men gumman. Jag tror inte det är något på gång mellan dem och skulle det vara så lovar jag på min kanske inte fullt så hela kropp men ändå min kropp att jag ska nita honom och få honom att be om din förlåtelse som han såklart aldrig kommer få!

Och nu tänkte jag avslöja några pinsamma, några mindre pinsamma men mest udda saker om mig själv. Och här får ni nu se mitt förfall...

1. När min kille gjorde slut hade jag jättesvårt att sova ensam i min säng. Helt plötsligt var den så stor... så jag tog till en tredje kudde som jag ända sedan dess har legat och kramat varje kväll då jag ska sova. Om ni då var lite observanta förstod ni alltså att jag fortfarande gör det!

2. När jag byter om till en ny bh, en sportbh eller liknande måste jag alltid kolla mig i spegeln och se så att jag fortfarande är smal.

3. Om jag skrattar och någon låter som en gris är risken väldigt stor att jag börjar skratta som en gris. Jag har även förmågan att skratta som en häst... så ja, mitt skratt är rent ut sagt FÖRJÄVLIGT!

4. Jag hade inte kysst en enda kille innan jag träffade mitt ex (om man bortser från ett tvångsstrul på Gothia-disco). Och första gången han kysste mig fick jag panik och knuffa bort honom... Sen vågade jag knappt kyssa honom och det tog en helkväll som bara gick och sedan 50 minuters seriöst prat om vad jag var rädd för innan jag tog mig samman och kysste honom.

5. Jag är ständigt ute efter bekräftelse så jag ber om ursäkt till alla mina kompisar som får stå ut med mina ständiga frågor, påståenden och gnäll som bara är fjortisaktiga ( typ, "Jag ser så jävla fet ut i dethär" eller "asså, det är så fult det jag har på mig men jag hann inte ta på mig nåt annat." när jag egentligen har stått framför spegeln ett tag och vet att det är snyggt! vill bara höra det från er också...) och kan få er självkänsla att sjunka. Jag jobbar verkligen på det! 

6. När någon sårar mig snackar jag skit som bara den...

7. Vem gör det inte egentligen men aja, jag sjunger i duschen

8. Jag är rädd för hur det ska vara att ha sex med nån annan än exet. Hur den andres kropp kommer kännas jämfört med hans. Har han mer muskler (svårt!)? Kommer hans snopp vara större eller mindre? Hur skulle en mindre kännas? Är han kortare än honom (till längden då)? Det vill jag väl inte? Tror ni förstår... Sen den största frågan... Tror han att jag kommer vara jättebra i sängen bara för att jag inte är oskuld?

9. Drömmer om att åka till England, träffa en engelsk lord och leva resten av mitt liv som en engelsk lady med Burberry-kläder, snabb bil, en stor herrgård och ja i England. Jag drömmer alltså lite om att bli en mrs Darcy kan man väl säga!


Sanningarna är många men valde dessa!

pussar och kramar från mig ♥



Kommentarer
Postat av: Lisa!

I love your inlägg vick! <333333

2010-01-17 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0