Vad som egentligen hände... ~ Vick



Vill bara börja med ett meddelande till Lisa. Att nu efter två timmars träning (väldigt härligt med tanke på att jag började må illa så fort jag sprang) och en liten seghet i huvudet kvar sedan nyår är jag på ditt förslag av hela mitt hjärta! Jag skulle kunna sälja mig själv för att kunna åka...


Men hade nu tänkt berätta vad jag kommer ihåg från nyår. Det känns som om jag drömt det mesta och jag vet inte i vilken ordningen sakerna hände så ha överseende med lite konstiga detaljer m.m...

1. Jag kan säga att jag ångrar att jag inte kysste en viss person (kanske två men den andra är ganska oväntad!). Denna är inte som vissa kan komma att tro Polle. Jag vet inte varför jag vill för jag är inte kär i honom men hade bara velat göra det... tror jag pussade honom i alla fall. Men no names så alla får fundera över vem det är ;)

2. Jag tror att Champangeflaska som ledde till att alla blev utslängda öppnades för min skull. Det var i alla fall vad Polle sa och när jag tänker efter minns jag att Juja (killen som öppnade den, även det inte rätt namn) öppna flaskan och sen sa åt mig att dricka. Tror jag gjorde det...

3. Jag satt och prata med en person och då kommer Juja fram och sätter sig med armen om axeln på mig. Vet att jag ville lägga handen på hans lår men tror inte jag gjorde det heller..

4. Efter en timma hos Wuffe kunde jag inte dansa utan att ramla. Min bristande balans fanns fram tills kl. 12 på nyårsdagen. Sen blev den lite bättre. 

5. Pratade med Far min i telefon två gånger då jag var riktigt berusad, en lite mindre och sedan träffade jag dem halv tre på natten. Men de tycker fortfarande att jag är väldigt ansvarstagande för jag är en av de lyckligt lottade som kan låta någorlunda seriös trots ett stort intag av alkohol. 

6. Minns inte vilka jag pussade och är osäker om jag pussade Polle (vilket jag inte vet om jag vill veta). 

7. När vi ska gå till bussen för att åka till Polle säger Polle att han tror Juja är lite kär i mig. Då svara jag att jag tror Polle är lite kär i mig och gissa vad han svarade! 
JAG  MINNS INTE!!!!
Fuck också... men tror det var ja

8. Wuffe sa att jag liknade Cameron Diaz. Tydligen var jag SKITsexig också (ser inte var det kommer in men men).

9. Tror det var jag som sölade och skulle hämta papper. Helt plötsligt var jag i andra ända av köket utan att komma ihåg hur jag kommit dit...

Gud kommer inte ihåg mer och jag var hos honom mellan ca. 19.45 och 23.45... 4 timmar och här kanske är inte ens en timma!

Sedan tänkte jag för skojs skull kolla på bilderna på min telefon för att se på alla fjortisbilder på mig och ta bort de fula. Då kommer den här upp som första bild. 



Tror jag blir älskad förevigt av dig kära vän...


Tack alla som var där för en underbar kväll/natt! Nu drar jag till solen i drömmarna!

XXX 
Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0