Vad är det för dag? Anna


Guten morgen!

Sitter o väntar på Linda, idag är det byta-kläder-spela-star-wars-schack-se-på-film-dag! Love it.
Garvar sönder åt alla i-hålet-bilderna. ojoj! Speciellt den med Joakim. hahahahahha!
Jo, plus så ska jag klippa mig, woooho! Kollade bilder för utskrift häromdan, jag hittade en antal från när jag hade kalas i sexan. Vi var alla VÄLDIGT VACKRA. Ida fick inte du vara med? :( Linda & Lisa hade de längsta hår jag nånsin sett, mkt söta! Bilden kommer nog sen :D
Nu går Felicia igenom mina skor. Btw är min fina Miu Miu väska är historia. Uggsen har ett decimeter långt stort fett HÅL. Hate it.
Hon hittade just favoritskorna, flip flopsen från G33kland! Nu måste jag hitta på ngt åt hennne inann hon förstör alla. Rör hon guldisarna är hon död. Ja....JA.....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0