Tyvärr Lisa ~Ida

Lisa vill inte göra dig besviken men jag fick då en kram av självaste Mr.Pattingson...kolla här: http://www.faceinhole.com/show.asp?id=265707da1314341cc8 
Visst jag tycker han är skitful men jag kunde ju inte neka när han ville krama mig :O

Sen gjorde jag ett kort besök i disneyland och hade planer att åka därifrån med Mr.Pigg men kan säga att de va inte så lätt för Mrs.Pigg va ett jävla plåster...Beatch!


Sen kan jag ju visa hur jag såg ut innan jag börja träna på friskis och svettis!
Kan ju säga att jag bytte dirr när jag märkte att inget hände med min kropp när jag tränade sumobrottning...

sen måste jag erkänna att jag inte frivilligt slutade i sumobrottning...jag blev kickad för jag va så aggresiv...



HA ETT BRA LIV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0