Tårar... ~ Vick


Nu kommer ett patetiskt meddelande. Idag åkte vi ur Gothia efter att motståndarna fick ett sktimål med bara några minuter kvar. När slutsignalen sen gick var det väl inga större problem att hålla humöret uppe men när jag satt i bilen påväg hem kände jag tårarna trycka på. Det var så nära en final i Lisebergshallen! FAN!!!

Men laget är det mest underbara som finns. Alla kämpar och jag trivs som satan! Sen är jag väldigt nöjd med min egen insats. Och det hjälper ju att min pappa inte tycker att jag är för mesig också utan att han tycker jag är riktigt bra :)

Nu är jag sur igen över att vi inte gick till final... Haha, jag är verkligen störd! Tror inte någon som läser denna bloggen riktigt kan förstå hur jag känner mig... och det borde de inte göra för det är inte normalt!

Aja, nu är det som det är och jag måste kunna gå vidare. Fast hade gärna haft en träning ikväll trots att mig kropp precis som Kajsas bara skriker efter lite långvarig vila. får trösta mig med att det är träning imorgon och sen får jag väl springa eller simma på fredag.

XXX Vick




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0