SWEEt!! ~Ida

Som de andra redan nämt va de en lovely Måndag som innebär att sluta 11.15. Men bor man i buschen kommer man ju hem runt 1 -.- Då blev det att slänga i sig lite käk och sedan Spurta till sängen. Satte två filmer på nertankning sen va de bara att hitta fjärren. På med MTV och sen avnjuta en härlig P-nap.
Nu är klockan snart 4 och jag har vaknat från en förjävig dröm. Jag drömde att jag va i en kyrka med massa tanter/gubbar(pensionärer) och så skulle jag köra runt en golfbil några varv mellan alla bänkar. Och det var inte de lättaste kan jag säga. Jag tryckte hela tiden på motsatt pedal och körde in i de mesta/flesta......jaja glad it was a dream, kyrkan är inget jag spenderar frivillig tid i.

Nu ska jag se på Brüno eller somthing gotta give.
 VS

ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Lisa :D

something's gotta give <3 (L)

2010-01-25 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0