Suger penis med kräk på ~ Vick

Tjolahopp snopp! Jo som ni kanske har märkt av min rubrik är jag inte riktigt på humör... jag är nämligen aningens sjuk (igen). På schemat denna gång är halsont men framför allt kramp och värk i luftrören samt smärta runt hjärtat. Jag vet, jag är en gnällig röv som sitter här och klagar men det är pissigt jobbigt! 

Sen är det jag som lider av ångest så fort jag ska välja något och liksom alla andra tjejer redan har påpekat är det I-val coming up. Fast får erkänna att jag känner mig ganska trygg. Ska läsa Engelska C med Cambridgecertifikat, Svenska C och kanske Psykologi B som I-val. Mina valbara kurser blir nog Matematik E och sen någon breddning, antingen matte eller fysik. Älskar det måttligt! ♥ 

Dagens positiva besked är 1) Fysik B verkar riktigt skoj, 2) jag får, trots att jag bara tränat en gång denna vecka, spela div.2 match på lördag (!). Vet sedan inte hur positivt detta är men vet iaf två som blir glada. Jag börjar gilla kaffe och te! Hemska tanke att jag ska bli beroende men får helt enkelt se till att hålla mig på banan. Kan sedan öka på deras glädje med att säga att min familj har börjat med en dag vegetariskt i veckan, and I like it! Så nu har jag hjälpt två av mina kära vänner till en bättre dag...



Dagens mysigaste var på Karma med Kajsa... Tack gumman för att du väckte mig lite! Du står alltid ut med att jag pratar mest och är jobbigast oce det är det som gör dig så underbar. Vad vore mitt liv utan dig? ♥♥♥♥

Vill bara påpeka att mitt liv inte vore något utan nån av tjejerna i G6! ♥

Lots of Love ♥ Vick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0