Sprutor ~ Kajsa

Hejhej, har tagit spruta idag för min allergi och jag kan säga er att om ni någon gång har känt som att kilovis av klipulver kilats ner i nålsåret samtidigt som 50*10^26 myror ska bita och riva och rensa så vet ni vad som going on i mina armar... AAARRGH!!!

aja, har kommit hem, varit duktig och lagat halvgod mat ;) pluggat lite franska och varit inne på diverse bloggar :) ska inte träna idag då gojset jag pumpat in i mina armar (sTeRoIDeR???) inte får pumpas runt för fort som det gör när man tränar ;) hehe

Vet ej vad jag ska ta för I-val!!! AAARRGH!!! Jag ska nog ta Franska 5 men sen vet jag inte.. kanska alternativ medicin eller barnpsykologi... hmmm

Men ska koncentrera mig på att prata med min b-friend nu så TTYL ;) (LOL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0