Seggt...~Ida

Nu går de riktigt seeeegt! Jag har städat hela mitt rum, men belöningen är ju dammsugningen i slutet! Dammsuga är den enda städningen som är kul! Sen skulle jag ju plugga fysik, men nej då börja jag kolla efter shyssta bakgrunder sluta med denna stilrena, snygga bilden! Visst är det töntigt att ha sprit som bakgrund men jag tycker bara att helheten va så jävla snygg!!


Nu har jag iaf läst igenom första kapitlet OPTIK och ska NU börja räkna!

Undertiden lyssnar jag på GAGA som levrerar riktigt sköna låtar! Här har ni den listan: Lady Gaga ♥

Hennes texter är ju riktigt "niceiga"!

Boys boys boys - Lady Gaga
Boys boys boys
We like boys in cars
Boys boys boys
Buy us drinks in bars
Boys boys boys
With Hairspray and denim
Boys boys boys
We love them!
We love them!

Innan fysiken ska jag käka pannkakor, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0