pusspusspuss!! anna

Hallå på er!
Idag är jag på bra humör. Vet inte hur provet gick men de ska vi diskutera på måndag. Ni ser inlägget innan, vet ni de gjordes från min fina inq mobil! Tufft jag vet.
Tog samtidigt en snabb visit inne på CC och köpte min skor. Har velat ha dem sen ett par veckor INNAN jullovet. Såg idag ingen anledning att inte köpa dem. Vadå att lycka kan köpas för pengar?



Sitter o försöker lära mig lite om telefonjäveln. Det går att ansluta den till datorn (via USB??) o sedan koppla upp sig på internet på så vis oxå. Men what??? Jag sitter hellre framför en stor fin dataskärm än en liten mobil, men vad vet jag de kanske e trevligt..
Vet fortfarande inte vad "widgets" är. Inte "Twitter" heller. Ärligt så skulle jag kunna rabbla upp ganska mycket. Min värsta mardröm är verkligen att jag en dag inte kommer hänga med i den nya tekniken, fy faen!

Är verkligen hungrig nu. Men just ja en sak -testa aldrig jag säger ALDRIG islatte på Karma. Bara gör det inte!
Ska säga till hela min familj att ingen får väcka mig imorgon. För jag ska sova tills jag vaknar av mig själv. Då ska jag gå upp o kissa och sedan gå och lägga mig igen. Looking forward to it!

Gillar er alla. Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0