Paus - Kajsa

Hejhej!

Idag har jag haft ett samtal med min fotbollstränare att jag tar en liten paus, eller vad man nu ska säga... Jag vet inte om man kan säga så för det är inte fotbollssäsong nu, men vi har ändå träningar så jag kände jag var tvungen att säga hur jag kände..
Liksom jag har skolan, pojkvän, kompisar, gym och kan väl försöka att shoppa nån gång om året :P Tänk om jag skulle ha ett jobb? Alltså jag förstår inte hur jag får allt att rulla på men är glad att det gör det :P heh

Håller precis på att installera Sims 2 igen, LOL på mig! men JA!!! DET ÄR KUL!!! xD
Vet att Lisa håller med mig ;)

Har inte pluggat så mkt fysik som jag velat, har ej ork, men ska nu spela sims och sen kanske kolla på new moon :D

Puss på alla söta varulvar (JACOB BLACK!!!! in my ♥)
KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0