Paus. anna

Är så deprimerad. Ingen annan verkar de minsta stressad över fysiken. Jag dör. Just nu har jag tagit paus, började plugga redan innan frukosten, som jag åt mellan talen hehe.
Ovant att plugga när de enda man gjort på senaste tiden är att shoppa. Festa. Sova. Äta. Är så nere att jag inte ens VILL shoppa. Hata prylar. Meeeeeen jag har ju inte börjat med NV i fitt. heller. NNOOOOOO. I helgen hade jag tänkt träffa en fin kille med det hinner jag nog inte.



Saknar mitt hår. Det ljusa & det långa =(
Men det växer snart ut. Orkar inte vara så ytlig att jag deppar över de. Det räcker med fysiken.

Panik å pussar


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Men ååh Anna..inte vara deprimerad!..

Vill också ha lååångt hår!..men jag orkar inte deppa över det för jag deppar ju redan över att jag saknar dig så otroligt mycket! :)

PUSS!

2010-01-10 @ 21:15:06
URL: http://emzablogg.blogg.se/
Postat av: Hänke

<-- fin kille! :3

2010-01-12 @ 15:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0