OMG! Lisa!

Jag är kär! Helt jävla lost i inte en vampyr men en varulv som ni alla redan vet! hehe
Men seriöst kan inte få nog av honom! I mina lediga stunder i fysiken är det bara han som gäller haha bilder och intervjuer och jag blir bara mer och mer kär! Synd att han har en tjej...

...MIG! (kan inte få noga av denna bilden, inte ni heller...)




Alvöra, I know, men allt är ju ändå fult bredvid honom hehe



Hade kunnat DÖDA för att vara där i verkligheten!!!

Nää nu börjar det bli läskigt så nu får väl jag återgå till fysiken... buhu
Vänta! KJ! Finns det ngn möjlighet att du kan skicka filmen (New Moon) till mig via msn eller få en skiva av mig och bränna över den eller kanske USB-minne eller ngt så jag kan få den om du har laddat ner den asså ;) Skulle vart GREAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOVE ♥ (Taylor Lautner)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, du passar fan i brunt hår lisa!! :D

2010-01-14 @ 07:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0