Om mig ~ Kajsa

Nu ska ni få höra 10 saker om mig, bra och dåliga (nog mest dåliga/konstiga :P)

1. Jag älskar att sjunga, sjunger hela tiden (hemma ialla fall), allt från opera till RnB. Min familj har lyckats stå ut med mig i 17 år på något konstigt sätt...

2. Jag får ångest om jag inte motionerat på en dag, seriöst!

3. Jag tror alltid att jag har en fläck i rumpan! Måste alltid be vickan kolla ;P hehe little psycho here..

4. Måste alltid ta en mun av min dricka när jag ska gå till bordet i bamba. Ni vet, man har tallriken och besticken i en hand och så tar man dricka innan man ska gå till bordet. Jag ska alltid ta en klunk när jag är på väg till bordet med glaset och det andra... don't know why? finns säkert fler som gör :)

5. Jag tycker det är kul att sortera och lägga saker där de ska vara osv.. fixa och dona. NOTERA; INTE samma sak som att städa! ;)

6. Jag älskar att ha på mig mjukiskläder!<3 Så fort jag kommer hem tar jag av mig jeansen och slinker i ett par grå mjukisbyxor - I'm in heaven! xD

7. Jag undrar ibland hur det skulle vara att vara prostituerad.. MEN WHAT??!! tänker ni säkert, men jag har funderat... men jag kommer alltid fram till att även om man gillar sex så är det nog inte så roligt..



8. Jag måste alltid ha ordning och reda, veta att jag har tid till läxor och vänner, veta vilken buss jag ska ta, ätit ordentligt innan en match eller dylikt. Jag är ett kontroll-freak! AND PROUD OF IT!

9. Det börjar närma sig slutet.. for now! Men på nummer 9 på min lista så kommer det att jag alltid tänker så omoget när människor säger ordet "komma". Ni vet, "han kommer nu!" då tänker jag alltid på att han ska få orgasm istället för det man egentligen säger... jättetöntigt ;S

10. Sist och inte alls speciellt är att jag blir glad ibland när det känns som att det jag ska äta innehåller fett och är sådär gott och salt.. Jag skulle äta macka igår och tog fram smöret och fick en lyckokänsla då jag såg att det var röda bregott och alltså mer salt. Helt cp.. haha! xD

Så folks, då fick ni veta lite om mig :) tycker nog jag är psycho nu men men.

Pusspuss på pillefjonken (mitt favvo ord! don't know why?)
KJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0