Mat e oxå mitt liv. anna

HEEEEEEEJ BLOGGIS!!
Sitter o hittar på ursäkter för att inte plugga på fysiken, men måste verkligen. Vill höja mitt betyg o det krävs så lite. MEN ORKAR INTE!!
HAr funderat på:

1. Kroppskontakt, (nämner  inga namn) men jag vet en person som inte gillar det. WTF!? I'ts AWSOME!! Älskar allt, röra, peta, pilla- you name it! Fysisk närhet e mitt liv. Tveka aldrig på att peta lite på mig, mmmmhmmm! Men nuddar ni mitt nylle är ni stekt turkey, FRIED!!!

2. Syskonkärlek, vill ni se en fin konversation från msn? Äsch den va lite väl mild, men jag vet inte vad som är lämpligt för er att läsa.

(min bror)säger:
okej tackar tveksamt genetisk relaterade individ
anna säger:
du har ingenting som reciderar innanför ditt kranium
(min bror) säger:
jag kan med högsta garanti informera att mängden aktivitet som inträffar innanför mitt kranium vida överträffar det av din egen höga persons det senaste deceniet
och jag känner mig tvungen att angripa din smak i kosmetika när du använder ett läppstift med sån............intensitet med en vit klädsel, en sådan utstyrsel bör endast användas vid användandet av en klänning i vitt och med mänger mer arbete på hårets uppsättning
god afton kära syster
anna säger:
asså lixom va typ jiddra'ru om homie?
wtf har jag fel nyans på håret?!?!?!!?
OH MY GOOOOOOD!!!!!!
CAAL FAB 5
(min bror) säger:
wazz ^ monie, ja du kan inte lira med ett sådan bang, du måste tjacka upp det och skaffa lite mer style dog, klänningsshit i vitt fattaru? det är dopp
gotta scoot

Alltid lika mysigt. de om läppstiftet var om min visningsbild på msn

Ida jag SKA komma ihåg allt. Här får du lite ögongodis sålänge:) fast på dem du får e de strössel oxå


De e dom stora ljusa man vill åt, där i finns chockladen!!! :D

pusspusspillpill

Kommentarer
Postat av: Ida

Awsome!!^^

2010-01-26 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0