Lördag, vad annars... ~ Vick


Sitter man då här själv... trött, sjuk och deprimerad. Jag har hittat ett band som jag älskar men såklart spelar de massa kärlekslåtar, sådär "you're the one" eller de där man fått hjärtat krossat. Gruppen hete Five for Fighting förrestenSå nu blir jag antingen ledsen över att han sjunger om nåt jag inte har utan bara saknar som i helvete eller över att han sjunger så som jag känner...  PISS PISS PISS!

Men innan mina ögon inte orkar hålla sig öppna mer måste jag ta ut linserna jag tryckt i ögonen. Det roliga är att jag ser bättre utan dem! Men aja, tar jag på mig glasögon ser jag ut som en ung, men vuxen, porrig sekreterare och det vill jag inte! Jag vill se ut som om jag är 17, 18! går bra också, men inte som om jag ska gå till kontoret som alla andra vuxna! 

Ha det super medan jag sörjer mitt fall.. 
Vick ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0