Livet leker.. ~ Kajsa

Jajemän... Livet leker! :D

Idag så hade jag mitt första seriösa snack med min pojkvän och jag tycker det gick bra. Jag fick fram det jag ville och känner mig lugn och säker ;)
Fick tillbaka fittfysiken och känner mig lugnad fast inte så jätteglad men ändå helt okej.. ;D Mitt gamla jag hade gråtit och varit på självmordsstigen vid detta läget men åh nej, Inte mitt nya jag!<3

Drack en smoothie med annanas/mango smak från brämmhults med vickan, fast hon drack en vildbär eller nåt :P
Intressant...

Jo! Har fått mejl från både Ica Maxi och Willy's att de ska meddela mig vid jobb och it feels awsome! Jag ska snart tjäna ihop mina egna pengar så jag kan resa!!!
Men efter gymnasiet ska jag nog jobba först. Kanske som flygplansstädare - fick mkt pengar har jag hört, kanske rensa fisk ;S eller som au pair... vet ej vart isf, Frankrike, USA eller England... hmmmmm...

Men jag vet inte hur jag skulle passa som au pair. Det känns som att barnen kommer vara asjobbiga och slå mig och dra mig i håret och vara sådär jobbiga barn kan vara på familjefilmer där de får barnskötaren att verka kass för att de små jävlarna är sånna jävla ögontjänare.. Men, jag får hoppas att jag kommer i en familj med fina, snälla barn som gillar att leka och stojja :D YEEEY!
Förresten så har jag fått en lillebror, min pojkväns ;) haha, vi skojjade om det först att han skulle komma hem till mig för att jag ville ha en lillebror, men sen, en stund innnan jag skulle hem undrade han när han kunde komma ;P haha, söten<3
Han skulle bli en urgullig lillebror för i helgen när jag var hos dem så låg jag, pojkvän och lillebror i en säng och hade lässtund, MYSIGT! ;) Han ville ligga och mysa brevid mig :)

Avundas vickans lillasystrar men kan förstå att det är jobbigt ibland :)

Nej, nu ska jag kolla på TV!
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0