Lisa!

VAFAN GUD?! SNÖ IGEN?! Det bevisar fan bara g på g att du inte finns mohahah!! Typ en meter snö på vår tomt, seriöst! Och det är bara pudersnö med så att det blåser bara runt överallt! Jag och Julle ska iaf ut och leka i snön sedan hehe!

Min syster Julle aka Julia är snällst på jorden! Idag (och igår) hjälpte hon mig att måla taket i mitt rum 2 ggr med vit färg! Så jävla schysst! ♥ Haha igår så hade mamá y papá gäster så det fanns lite godis kvar. Alla andra hade gått och lagt sig utom jag och Julle och vi var lite sugna! Vi smög till köket och smugglade ut påsen och smög tyst ner till källaren och in till badrummet och smusslade ut några bitar var! Haha så fula är vi! ♥ But I lajk it!
 
Nu kollar mamma och pappa på minnenas televesion?!?!?!?!?! WTF är det med dagens 40-krisare? Detta är absolut inte okej! Arne waise (?) är med... Nu bytte visst pappa till Discovery channel... Vilket btw är Pontus Rydbergs (Anna du vet vem hehe) favorit kanal!

 

Snällaste Sys ♥
(Snygg också, mina gener?)

Förresten min andra kära syster Linnea var ute och festade på avenyn igår och kom hem havl 9, slår hon vårt Geeklandrekord? Parta'N! ♥

Det påminner mig om att mamma och pappa (hur många gånger har jag sagt det detta inlägget?) tar det värsta chill med att jag dricker! De skojar asmycket dagen efter jag vart borta om jag har ont i huvudet eller om de ska släcka lampan och sånt hehe. Ball tycker jag! Häromveckan hade pappa fått en mini-redbull, jag frågade med puppy-eyes om inte jag kunde få den. Då ska han att jag bara skulle blande den med vokda och flinade!
Chi-chi-chiiilllll! ♥

PARTY HERE WE COME!


Fiiin drink! Lätt värt! hehe


PARTY!! YES!!

LOVE ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0