Lisa - hello!

Så jävla trött är jag idag! Gick upp kl 08:30 för att tjäna lite snabba cash ;) När jag satt på bussen (som ofc inte gick till klaraplan :'(!! ) så GLÖMDE JAG AV att trycka på stopp knappen så jag var tvungnen att GÅ från röda holmen.... Jag grät hela vägen! Imon ska jag dit igen och det SUGER BALLE! Men ska iaf träna med Linda imon! Skitsköj! :) Får trösta mig med det! Fast det kommer bli ett living hell hehe!
Just nu sitter jag och kollar på Nickelodion, asnajs!

Anna, jag håller med dig till 120%! Det är UNDERBART att bara ta det lugnt, kolla på film, läsa en bok, ta en PN eller bara sitta och dagdrömma! Så himla skönt! En sak som skulle vart riktigt nice hade vart en fin stor pojke som man kunde mysa och chilla tillsammans med!

Jag menar vem hade tackat nej till mys med denna kille?!


Bara jag som tycker att Puck i Glee är het? Mark Salling heter hunken hehe


Kan även meddela att jag har sett High School Musical! Det töntigaste och sämsta skådespelarna jag sett haha
Sämsta låtarna med, seriöst men på ngt sätt var den rätt go!

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0