Lisa, gymmat!

Idag hade jag och Linda bestämt att vi skulle gå på ett träningspass kl 16.00, sagt och gjort. Jag hoppar på bussen och kommer fram till KBA station för att se att 738 inte går på helgen, trevligt! Sprang som en jävla hyena till F&F på en kvart så jag kom fram 16.02, nöjd med min prestation! Ser Linda och tänker vad gulligt att hon väntade på att gå in tills jag kom. Men så var inte fallet! Passet var fullt! Jag sprang som en hyena i onödan, coulden't belive it! Alla andra pass var fulla (fan, de bara hinkade tequila asså!) så det blev gymmet! G(r)ymma var vi hehe!

När jag kom hem hade pappa lekt kock och det var grymme god mat hehe! Semla till efterrätt men hör och häpna! Jag åt den utan grädde och klet! Nyttigt va? Men sedan kom bakslaget! Jag la den feta gräddklicken i mitt glas varm oboy...



MUMMA!

Har sett American Pie 2 idag! BÄSTA filmerna, serri! Se dem!

love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0