Linda-the failers of too day

  1. skulle ta ut mina frallor från ugnen och upptäcker att alla tre är kolsvarta och brinner med tio cm höga lågor... 
  2. filade naglarna och råkade fila bort både två, tre och tio nagelband...
  3. efter nagelfilningen och manikyren á la hemmagjort, gjorde jag grovgörasaker och nalarna ser nu ännu mer förjävliga ut än vad de gjorde innan... om det ens e möjligt...
  4. har fortfarande inte begravt eller slängt min döda kanin...

japp, det var mer eller mindre min söndag...
nu är kl. nio och det är hög tid för mig att slagga-(retar gallfeber på lisa... hhehe, only for u baby)

pussar överallt, (o då menar jag överallt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0