Linda - my precious banans, (btw: F&S ÄGER)

Halló!

Nu sitter jag här (den numera skollade versionen) efter en låååång vaaaarm dusch (nu sitter väl nån unge i afrika vid en tom brunn och hatar mig), och tänker på den stackars bananen jag ska slakta till mina morgonflingor.



jag ska tillägna detta inlägg till bananen och min plånbok.

man kan ha banan i precis allt: på mackan, i bröd (bananbröd), på hamburgaren (lisas idé), på tacos, i shampoo, hudkräm, i läsk? (ska slå en pling till coca-cola o fråga om de är intresserade av ett samarbete) och självklart till andra sköna saker vi inte ska nämna i mat-sammanhang.
Den är perfekt!
Jag ska nog gå med i nån rädda-bananen-organisitation.



Och just det, nån stans mellan Willys, Ica-maxi, Elgiganten och Onsala-snabben-bussen tappade jag min plånbok. det suger balle så grovt att det inte finns nåt kvar efteråt.
mina livsbesparingar (100 kr, som förresten är Elinas, förlåt) , friskiskortet (fast jag fick ett nytt GRATIS, på ett villkor; att jag skulle göra reklam för F&S, ovan...), bankomatkortet, mina Star Wars- plåster; DEN JÄVELN SOM TAR DEM!!!
   
o min fina plånbok...... jag kommer sakna dig buddy, du har varit en lojal kompanjon genom vått o torrt. R.I.P

 nu ska jag sova.... snyft... begravning imorgon? Utan öppen kista.... FAN!!! VARFÖÖR??!! WHY!??!

nu behöver jag ett ton dass-papper att torka tårarna o snoret med... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0