Le langue ~ Vick


Känner att mitt språk inte riktigt är som de andra G6-ornas så ska i detta inlägg försöka skriva lite annorlunda = överdrivet. Jag kommer skratta och troligtvis ni med då jag verkligen inte kan använda vissa ord på rätt sätt överhuvudtaget. Men aja, nu börjar vi.

Idag kom man hem från skolan efter den fett sköna dagen som slutar 11.15. NICE! (skrattar redan) Vad tror ni inte väntar då? En stor gran som ska kläs av ;)  Slutade med att moi var dränkt i barr. Samlade ihop alla barren och la dem i en påse för att väga den. Guess the weight! 15 kg!!!!! HAHAHA, just kidding. 4 kg men ändå! Grymt stor påse...



Necessary picture men vill bara visa vad jag kämpade mot i nästan en timma!

Menmen... sedan skulle jag chilla framför TV för att få tillbaka lite energi till träningen men WTF tror ni då händer? Jag somnar. Och att jag somnar mitt på dan är ett tecken på att jag inte ska träna för då är jag för sjuk! Så nu blir kvällen pissig... Sen mår jag väl fett illa också men crap rent ut sagt! Jag pallar inte

Så nu blir det en slapp hemmakväll framför kemiböckerna. Färgen på Kemi B böcker förresten, just LOVE it! ♥
Och då jag och Kajsa har godisförbud tom fredag (förlåt gumman men glömde det och hann ta två bitar innan jag började med grannen men nu är det skärpning!) blir det fett mycket frukt. 

Men det är grymt viktigt att vi verkligen håller oss till helgen! Även om vi mår bra nu får vi skiten när vi blir äldre! Och sen kom jag ju underfund med att för killar är jag bara eye-candy... Fuck! Vill ju vara mer än så :(  Men om det är så det är måste jag ju tänka på min figur! Vill ju inte göra de små grabbsen ledsna ;)

Nu ska jag gå och spy. Ha're super!

Lots of Love ♥ Vick




Älskade vänner (Ida vägra vara med den älgen!) ♥ Tror det är från dan vi startade bloggen, eller strax efter

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahhaha bilden på oss jag dör av grav, helt jäkla förstörda!!

2010-01-18 @ 18:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0