Läs inte ~Ida

♣Jag har nu sett klart säsong 2 av gossip gilr! Och sista avsnittet gjorde att jag måste fortsätta se....

♣Lisa är och hämtar glass och jag vill också ha!

♣Jag har börjat titta på south park och vissa avsnitt är fett grymma...de trodde jag aldrig! Man upptäcker mycket när man sitter hemma och inte har ngt liv h3h3

♣Jag njuter verkligen av spotify, de som underhåller mig nu....men nej då laggar tydligen min brors dataspel när jag lyssnar på mitt älskade spoty...så han kommer in och skriker att jag ska stänga av de! Så ingen musik för min del....

♣Jag har kommit på att jag bara äter frukost och middag när jag har lov, äter aldrig ngn lunch!! Men känner ingen skillnad ändå!

♣Jag längtar till söndag då de är Core/bosu :D även om jag fortfarande är sjuk ska jag gå på de! fett kul:D

♣Detta va de mest värdelösa inlägget hittils....

♣Så blir de när jag har tråkigt :P

♣Puss hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0