Längesedan? - Kajsa

Hejhej, herregud vad jag har varit borta, förlåt mina söta G-6 tjejer.
Det var på uppmaning av Vickan jag skriver nu, det var något i stil med "om du inte skriver ett inlägg snart dödar jag dig..." elelr nåt :P

Haha, nej, det ska inte behövas något sådant för att få mig att skriva, det har bara varit så himla mycket på gång så jag har glömt bort bloggen lite men nu jävlar, ska ni få höra massa roliga saker (?) ;D

Jo, lovet börjades ju med festen hos Ida, men det har jag redan skrivit om :)
Julafton spenderade jag i falkenberg hos min faster.. ja vad kan man säga? Jul är jul ;) Kollade på sagan om ringen 2, somnade, väcktes av killen som ringde och mamma blev sur på mig för hon tyckte jag pratade högt och skulle gått och lagt mig för en timma sedan och blablabla... vet inte om någon fattade vad jag just skrev men who gives a fuck? :D
Ialla fall, sen kom ju resan till Hovfjället med killen och hans familj :) En riktigt lyckad resa. Bodde på Selma Lagerlöfs spa och badade varje kväll. :D
Hahaha, en rolig grej som hände.. utav alla människor, vem träffar jag inte när jag precis gått upp ur poolen?

...... Kalle!!!
Haha, nej nu skojjade jag bara ;P haha, det hade varit cp, men jag såg däremot Michael på ett rastställe på vägen.. utav alla människor :S
Aja, back to the pool - Min gamla mattelärare :O xD Hur otippat är inte det då?
Och jag har sett Kalle på bussen (vickan remember?) och han verkar inte känna igen mig, som TUR är!!! :P
Känns cp att jag kommer ihåg men egentligen, varför skulle jag inte?... :/

Jo, resan, jag lärde mig att åka skidor, någolunda :P haha, trillade bara lite, inte alls så mkt som jag trodde att jag skulle göra *stolt* :D
Jag gillar verkligen hans familj, hans lillebror är bara för söt ;D

Jo, sedan kom ju nyår.... don't wanna talk about that... xP
Haha, jo det var kul ända fram till 11, då jag började må dåligt.
Kan bara säga att jag har lärt mig min läxa och framöver ska det gå lugnare till!!!
Tack till bästa killen som tog hand om mig - förlåt att jag förstörde din nyår<3

Sen nu kom Gothia Cup igång och det har varit kul men känner nu hur min kropp ber om vila! Har blåmärken över hela benen och ett litet jack på kinden där jag fick en klubba, en bula mitt på knäskålen där jag inte vet vad som har hänt... :s
Men vi kom delad 3a :D det är inte fy skam!!! No sir! Och jag har spelat back nu, istället för center så kanske ska satsa på det istället? :) vi får se..

Det var alltså idag vi åkte ut och sitter här nu och vet inte vad jag ska göra... se på film? göra svenskan? göra fysik? sova? läsa? alltså jag vet inte!!! känns som jag borde plugga men jag orkar inte!!!


Det var mitt lov i korta drag Och nu ska jug bjuda på lite bilder på mig själv (det är jag!!!)

Puss från KJ<3




Jag vet att jag är het i leopard ;) innan nyår - fixar mig lite.




Här är jag vid poolen vid Selmas spa.. :)



Oj, den här bilden skulle ju inte med, menmen, här är jag med en kille som ville ha mitt nummer :D Det var nu på Gothia ;)
(bara inte E ser detta :O :s)

Hehe.. Ha det bäst och ära till de som orkat läsa mitt inlägg, ni ska ha en applåd! <3

Puss på pillefjonken, om du känner dig sponken (va?)
KJ<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hett kajsa!!

2010-01-06 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0