kill me ~Ida

Är nu hemma och för en gångs skull chillar jag inte på de! käkade snabbt sen leta efter Bengasns nummer. Ringde först hans kontor - inte där. Sedan till någon shema kvinna - hon hade ingen aning men föreslog hitta.se. Så ja jag besökte sidan jag länge förbjudit mig själv att gå in på. Men hitta iaf nummret och ringde, han var då på IKEA så jag får ett sms senare om vilka kapitel jag skulle ha.
Visst jag hata han när jag fick reda på detta två dagar innen provet. Men han är ju för söt som anstränger sig att hjälpa elever. De kan man ju inte säga om Da Kemilärare, hate her!!

Nu ska datorn vara avstängd ett tag och jag ska råplugga! SKA HA DETTA VGt NU!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0