Jag älskar snoppar! ~ Vick


Jag älskar snoppar! Stora, kanske inte pyttesmå men ändå. Låter som om jag är värsta slampan men det är jag inte! Måste bara beskriva hur jag känner. På flaket när jag tar studenten ska jag ha en uppblåst snopp nästan lika stor som mig. Fan asså, de där sakerna hänger och sen helt plötsligt står de rätt upp! De kan gå från bara några centimeter till dubbelt så stora. Men alla verkar tycka det är så konstigt att man pratar snoppar som tjejer men vadå, de pratar ju bröst! De är hur intresserade som helst av våra fettklumpar, även om de är stora eller små, och sen är de faktiskt riktigt nyfikna över vår private area. Jag är helt enkelt fascinerad av dem. Sen går det ju inte att undvika att det är skönt med lite rajtantajtan och då är det för mig en viktigt del med en Snopp!

Men nu ska jag börja tagga för matchen ikväll! :) Vill bara be om ursäkt för mitt fetspel igår... 

Lots of Love ♥ Vick the Dick






passa er, han är min! eller iaf the dick ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0